Saturday, March 5, 2011

keciwa, rasa nak nangis..

waktu sekarang memang rasa nak menangis sangat2.. terlalu banyak perkara yang sedang membelenggu di dalam fikiran aku ni... semua perkara yang bisa buat aku menitiskan airmata.. aku memang begini jika ada perkara yang terpendam terlalu lama akan menjadikan aku menangis.. itu saja yang boleh aku lakukan.. untuk ku luahkan takde teman yang sudi jadi peneman mendengar cerita sedih ini. aku jua memang susah ingin meluahkan perasaan. biarla ruangan ini menjadi peneman setia tanpa bicara sepatah kata.

aku sedih tentang perkara penting yang berlaku beberapa hari lalu. aku ingin melalukan yang terbaik tapi aku tidak mampu.. aku keciwa sangat terhadap seseorang yang bisa mengubah n melakukannya tapi dia enggan. aku tidak mahu ianya berterusan kerana banyak hati yang akan keciwa terutama seseorang yang terlalu berharga dalam hidup aku tapi........................................................................ hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya.

dengan itu, apabila perkara ini akan berulang kembali aku jadi terpikir apakah yang perlu aku buat bagi membiarkan ianya tetap akan terjadi.. aku rasa tidak salah untuk melakukannya, tapi mengapa dia enggan dan tidak mahu langsung untuk melaksanakannya. kesian kepada seseorang itu nanti.. dia tidak bersalah untuk menerima keadaan ini..

No comments: